Podmínky pro prodávající na AVÍZO BAZARU
Zástupci organizátora:
Miroslava Křimská, mobil: 733 349 318, e-mail: mirka.k@avizobazar.cz
Simona Pospíšilová, mobil: 608 631 361, e-mail: simona.p@avizobazar.cz
Termíny konání akce jsou uvedeny na www.avizobazar.cz a otevírací doba pro návštěvníky je vždy od 8:00 do 12:00 hod.
Místo konání akce:
Ostrava Centrum – Výstaviště Černá louka, 1. patro.
Prodejní místo pro maminky:
Prodejní stůl (140×80 cm) = 250 Kč
Prodejní podium (120×120) = 300 Kč
Vlastní stojan = 50 Kč, nahlásit předem
Prodej kočárku = 50 Kč, nahlásit předem
Prodejní místo pro prodejce s ŽL:
(Prodejci nového zboží, e-shopy, second handy, jazykové školy a školky,
finanční služby – pojištění, dětská centra, cestovní kanceláře,
nabídka služeb např. výroba dortů, fotografování, šití na zakázku,
výroba nábytku apod.)
Prodejní stůl (140×80 cm) = 350 Kč
Prodejní podium (120×120) = 400 Kč
Prodejní plocha = 250 Kč/m2. Podmínkou je vlastní prodejní nebo promo
stánek.
Na vyžádání vystavíme daňový doklad.
V případě zájmu prodeje na vlastním stojanu, prodej kočárků, krmících židliček, postýlek apod. je nutné nahlásit požadavek v předstihu, prostor je nutný připravit. Platbu 50 Kč za vytvoření většího prostoru budeme vybírat na místě v den konání AVÍZO BAZARu.
Nabízíme zapůjčení stojanu + 20 ks dětských ramínek. Rezervaci stojanu je nutné nahlásit předem. Platbu 250 Kč budeme vybírat na místě v den konání AVÍZO BAZARu (50 Kč za pronájem + 50 Kč za prostor + 150 Kč vratná záloha).
Vstupné na akci je určeno v této výši:
Dospělí = 40 Kč
Děti do 15 let = zdarma
ZTP = 20 Kč
Na AVÍZO BAZARu můžete využít permanentky.
Prodejci, kteří platí za prodejní místo neplatí vstupné.
Pořadové číslo stolu se odvíjí od termínu zaplacení tzv. čím dříve zaplatíte, tím blíže budete k hlavnímu vchodu.
Parkování je pro prodejce zajištěno v areálu výstaviště Černá louka za speciální paušál 45 Kč na celou akci. Podmínkou je mít orazítkovaný parkovací lístek z automatu organizátorem akce.
Organizátor nezodpovídá za případné zranění dětí při aktivitách, které jsou součástí kulturního programu.
Akce je učena pro prodejce dětského a kojeneckého zboží, sportovního vybavení, školních pomůcek a ostatního zboží a služeb, které je určeno pro rodinu s dětmi. O možnosti prodeje konkrétního zboží a služeb vždy rozhoduje organizátor.
Prostory akce jsou pro prodávající zpřístupněny od 6:00 do 13:00 hod. Prodejní místa na akci jsou určena prodejním stolem nebo prodejní plochou.
Závoz vašeho zboží bude možný mezi 6:00 – 7:30 hod. z levé strany pavilonu A. V 7:30 hod. bude tento vstup uzavřen a do budovy se dostane v 8:00 hod. s nakupujícími za poplatek 40 Kč. U jednoho prodejního místa mohou být zdarma dvě dospělé osoby.
Prodejci musí mít předem rezervovány prodejní místa v kalendáři akcí termín 18.6.2023 a zaplacenou platbu na základě organizátorem .zaslaného variabilního symbolu.
Pokud se prodejce z jakéhokoliv důvodu na akci v objednaném termínu nedostaví, platba propadá ve prospěch organizátora. Zrušení rezervace a vrácení platby v plné výši je možné do 6 dnů (to znamená do pondělí) před konáním akce. Pozdější zrušení rezervace není možné a platba propadá ve prospěch organizátora.
Přenos stolu nebo výměna prodejního místa je zakázána. Organizátor si vyhrazuje právo přesunout prodejce na jiné prodejní místo. Prodejci nesou za své zboží plnou zodpovědnost. Organizátor nezodpovídá za ztrátu, krádež, znehodnocené a nefunkční zboží.
Prodejci, kteří zboží prodávají na živnostenský list, musí na své prodejní místo umístit viditelně název firmy a IČ.
Prodejci jsou povinni udržovat pořádek a čistotu.